Nothing's Gonna Change My Love For You


If I had to live my life without you near me
如果我的生活沒有你在我身旁

The days would all be empty
日子將會變得空虛

The nights would seem so long
夜晚是如此的漫長

With you I see forever
我看著你 霎那似永恆

Oh, so clearly I might have been in love before
喔,實在太清楚 我之前就早應陷入愛河

But it never felt this strong
但是這讓我感覺到前所未有的陌生

Our dreams are young and we both know
我們的夢是如此的年輕我們都知道

They'll take us where we want to go
我們會到我們想去的地方

Hold me now
現在支持我

Touch me now
現在讓我感動

I don't want to live without you
我不想在沒有你的地方活著


CHORUS
Nothing's gonna change my love for you
沒有任何事物能改變我對你的愛

You ought to know by now how much I love you
你應該知道我有多愛你

One thing you can be sure of
有一件事你可以確定的

I'll never ask for more than your love
我對你的愛不可能有更多

Nothing's gonna change my love for you
沒有任何事物能改變我對你的愛

You ought to know by now how much I love you
你應該知道我有多愛你
The world way change my whole life through
這世界會改變我的生活方向

But nothing's gonna change my love for you
但沒有任何事物能改變我對你的愛


If the road ahead is not so easy
如果這條路不是非常容易

Our love will lead the way for us
我們的愛將會帶領我們

Like a guiding star
就像一盞指路明燈

I'll be there for you if you should need me
我將會在你需要我的地方

You don't have to change a thing
你不需要做出任何改變

I love you just the way you are
我就是喜歡你這個樣子

So come with me and share the view
所以跟隨我並分享我們的看法

I'll help you see forever too
我將會幫助你直到永遠

Hold me now
支持我

Touch me now
感動我

I don't want to live without you
我不想在沒有你的地方活著


CHORUS
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Lion 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()